پست ثابت



کاملیا


کاملیا



+ | شنبه 24 آبان 1398برچسب:, | 13:35 | کاملیا |

سلام

به وب من خوش اومدین

امیدوارم اینجا به شما خوش بگذره

نظرگذاشتن یادتون نره

 



نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت13:10---10 دی 1393
سلام کاملیا
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

کاملیا بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت13:02---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی کاملیا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: نمیتونم بیام وبت این صفحه میادhttp://taksabad.com/weblog.htm


نازی
ساعت13:34---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی کاملیا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:ok


مهرنوش
ساعت13:08---12 آذر 1393
کاملیا وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ کاملیا را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ:
پاسخ: چرا نمیاد؟


نازنین
ساعت13:22---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار کاملیا
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: